Ο ιστότοπος mitropolitikostudies.edu.gr χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο mitropolitikostudies.edu.gr συμφωνείτε με την χρήση των cookies, όπως αυτή περιγράφεται στους όρους χρήσης.

  • Μητροπολιτικό Κέντρο Δια Βίου Μάθησης
Τα Νέα του Μητροπολιτικού ΚΔΒΜ

Τα Νέα του Μητροπολιτικού ΚΔΒΜ

Rate this item
(0 votes)

1090287 light food 680

Όσα πρέπει να ξέρετε για τα light προϊόντα

Τι είναι τα «ελαφριά» προϊόντα και ποιες παγίδες μπορεί να κρύβουν; Ο σωστός τρόπος για να τα καταναλώσουμε.

Λιγότερα λιπαρά, λιγότερη ζάχαρη, λιγότερες θερμίδες. Τα light προϊόντα αποτελούν μια μοντέρνα… ευκολία στην διατροφή μας, την οποία μπορούμε να εκμεταλλευτούμε προς όφελος της σιλουέτας μας.

Τι θα πρέπει να προσέξουμε όμως στην κατανάλωσή τους;

Rate this item
(0 votes)

Nutrition Slider1

Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, λέει ο λαός. Άραγε, μπορεί αυτό να ισχύει και στο ζήτημα της διατροφής; Έχει, δηλαδή, κάθε θεωρία που έχει ακουστεί έστω ψήγματα αλήθειας ή μήπως όχι;

Κατά καιρούς πολλοί διατροφικοί μύθοι και θεωρίες έχουν διατυπωθεί, υποστηριχθεί και στη συνέχεια καταρριφθεί. Ας δούμε κάποιους από αυτούς.

Rate this item
(0 votes)

emd graptos logos

Οι δυσκολίες των παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στο γραπτό λόγο εμφανίζονται σε όλες τις φάσεις της συγγραφής, δηλαδή στο σχεδιασμό, την καταγραφή, και τον έλεγχο ενός κειμένου (Αντωνίου, 2009, Troia, 2002, 2006, Παντελιάδου, 2000).

Σύμφωνα με τον Tompkins (2002), οι μαθητές με αδυναμίες στην παραγωγή γραπτής έκφρασης αδυνατούν να κατανοήσουν τα διάφορα κειμενικά είδη, επικεντρώνονται περισσότερο στις μηχανικές πλευρές της συγγραφής και δεν παρουσιάζουν μετα- συγγραφικές ικανότητες (Tompkins, 2002, Σπαντιδάκης, 2004, 2008).

Rate this item
(0 votes)

disleksia600 138809 2C03C9

Ορθογραφία είναι η χρήση τυποποιημένων κανόνων για την καταγραφή των φθόγγων μιας γλώσσας. Η ικανότητα της γραφής απαιτεί απ’ το άτομο να μπορεί να συσχετίσει ήχους με γράμματα να κάνει ανάκληση των γραμματικών μορφημάτων, να μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε ένα σωστό γράφημα όταν δεν υπάρχει σχέση μεταξύ του ήχου και του γράμματος, να ομαδοποιεί καταλήξεις ακολουθώντας τους βασικούς κανόνες της ορθογραφίας (Δημητρίου, 1994).

Η Δυσορθογραφία ανήκει στην κατηγορία των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών. Αποτελεί ειδική διαταραχή της μάθησης της ορθογραφίας και των κανόνων που τη διέπουν.

Rate this item
(0 votes)

zygaria diatrofi

Η ζυγαριά σου μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στο δρόμο προς την κατάκτηση του επιθυμητού βάρους, καθώς μπορεί να σου δώσει πληροφορίες για την πρόοδο της προσπάθειας σου. Ωστόσο, σκέψου ότι είναι απλά ένα εργαλείο, και όχι το μοναδικό εργαλείο. Είναι πολύ σύνηθες, το νούμερο της ζυγαριάς να κολλάει στο ίδιο σημείο για μέρες ή ακόμη και για εβδομάδες, αλλά εσύ να μπορείς να μπεις σε στενότερα ρούχα που δεν μπορούσες να φορέσεις παλαιότερα.

Αποτέλεσμα; Το ζύγισμα καθημερινά ή ακόμη και πολλές φορές την ίδια ημέρα μπορεί να σε τρελάνει! Μάθε, λοιπόν, ότι υπάρχουν σημαντικοί λόγοι που μπορούν να κάνουν τη ζυγαριά να ανεβοκατεβαίνει, γεγονός που θα σε απογοητεύει και θα μειώνει τη θέληση σου για να συνεχίσεις την προσπάθεια. Γι’ αυτό μη παίρνεις «τοις μετρητοίς» αυτό που βλέπεις στη ζυγαριά αν συμβαίνουν τα εξής:

Rate this item
(0 votes)

Vision and Learning Difficulties

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένα φαινόμενο που ανησυχεί τόσο τους γονείς των παιδιών όσο και τους εκπαιδευτικούς. Υπάρχουν παιδιά που ενώ αντικειμενικά δεν παρουσιάζουν κάποιο κλινικό σύμπτωμα, ωστόσο δείχνουν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην καθημερινότητά τους όσο και στη σχολική τους επίδοση. Όσο τα ίδια τα παιδιά παρατηρούν ότι η σχολική τους επίδοση δεν ανταποκρίνεται στο μέσο όρο της τάξης, μειώνεται η αυτοεκτίμησή τους και ως αποτέλεσμα αντιμετωπίζουν ποικίλα προβλήματα συμπεριφοράς. Έτσι, κρίνεται απαραίτητη η πρώιμη ανίχνευση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και η έγκαιρη παρέμβασή τους.

Rate this item
(1 Vote)

mathisiakes dyskolies dyslexia

Οι μαθησιακές δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την τελευταία εικοσαετία, το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών εστιάζεται συχνά στις δυσκολίες μάθησης που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας.

Παρακάτω μπορούμε να δούμε μερικά από τα χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες:

Rate this item
(1 Vote)

classroomΟ όρος «μαθησιακές δυσκολίες» αποτελεί μια «γενική κατηγορία» στην οποία εντάσσονται παιδιά που δυσκολεύονται και φαίνεται να μην διαθέτουν τις απαραίτητες εκείνες ικανότητες με τις οποίες να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται επαρκώς στις σχολικές απαιτήσεις.

Ο όρος «μαθησιακό πρόβλημα» μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως υπερώνυμη έννοια και στην περίπτωση αυτή συμπεριλαμβάνει και τις κατηγορίες των παιδιών με σωματικές και εγκεφαλικές δυσλειτουργίες, εξαιτίας των οποίων εκδηλώνονται δευτερογενώς και προβλήματα στη μαθησιακή διαδικασία (Δράκος 2002:79).

Rate this item
(1 Vote)

n CHILD STRUGGLING large570

Είναι γνωστό πως τα παιδιά από τα ανώτερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα έχουν το προβάδισμα όσον αφορά την ακαδημαϊκή επιτυχία. Το τελευταίο διάστημα επιστήμονες υποστηρίζουν πως έχουν βρει το λόγο: Τα παιδιά από πλούσιες οικογένειες φαίνεται να έχουν μεγαλύτερους εγκεφάλους.

Rate this item
(1 Vote)

articles kdvm 1Στο σημερινό εκπαιδευτικό και πολιτικό λόγο της σύγχρονης Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και διεθνούς πραγματικότητας δίνεται πολύ μεγάλη προτεραιότητα στην ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί τις συζητήσεις των νέων κατευθυντήριων τάσεων της εκπαιδευτικής πολιτικής, όπου η θεώρηση της εκπαίδευσης ενηλίκων ως αναπόσπαστο στοιχείο της δια βίου μάθησης, έχει πολύ μεγάλη σημασία για την οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή. Τα επιχειρήματα που κατατίθενται υπέρ της υλοποίησης αυτών των προγραμμάτων διαμορφώνονται στο πλαίσιο των μεταλλαγών που συντελούνται σε οικονομικό, τεχνολογικό, κοινωνικό και πολιτισμικό επίπεδο και διαμορφώνουν νέα δεδομένα στα οποία η εκπαίδευση ενηλίκων καλείται να ανταποκριθεί. Ο οικονομικός και τεχνολογικός εκσυγχρονισμός, που επιβάλλεται από τις ραγδαίες διεθνείς εξελίξεις, διαφοροποιεί τις ανάγκες της οικονομίας σε εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό και καθιστά ανεπαρκείς τις εκπαιδευτικές διαδικασίες που περιορίζονται στα όρια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

Σελίδα 1 από 2

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά