Ο ιστότοπος mitropolitikostudies.edu.gr χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο mitropolitikostudies.edu.gr συμφωνείτε με την χρήση των cookies, όπως αυτή περιγράφεται στους όρους χρήσης.

  • Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Advanced Professional Certificate in Diagnosis and Intervention of Specific Learning Difficulties

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα,
από το ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΔΒΜ 2
η χρήση μονόδρομου καθρέπτη (ONE-WAY MIRROR) αξιοποιείται ως εκπαιδευτικό μέσο στην επιμόρφωση και πρακτική κατάρτιση των σπουδαστών στον τομέα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών.

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που παρέχει προηγμένη εξειδίκευση και 85% κλινική πρακτική στον τομέα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (ΕΜΔ). Βασικός του στόχος είναι να αποτυπώσει τη φύση της εκπαιδευτικής στήριξης μαθητών κάθε βαθμίδας, αλλά και των ενήλικων με ΕΜΔ ώστε ο επιμορφούμενος να είναι σε θέση να ανιχνεύσει, να αξιολογήσει,  να σχεδιάσει, να κατασκευάσει και να εφαρμόσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε μαθητή με ΕΜΔ, βάσει των αρχών διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στα ενδοσχολικά πλαίσια.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ


Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

emd box1
emd box2
emd box3
emd box4
  • Σε ποιούς απευθύνεται
  • Θεματικές Ενότητες
  • Κλινική Πρακτική
  • Το πρόγραμμα
  • Επαγγελματική εξέλιξη και αποκατάσταση
  • Μαρτυρίες
  • Εισηγητές

Φοιτητές/φοιτήτριες και πτυχιούχους

Παιδαγωγικών σχολών / Ψυχολογίας / ΦΠΨ / Κοινωνιολογίας – Κοινωνικής ανθρωπολογίας / Λογοθεραπείας – εργοθεραπείας / Ελληνικής Φιλολογίας / Τμήματα Ξένων Γλωσσών / Μαθηματικού – Φυσικού – Χημικού τμήματος / Μουσικών Σπουδών / Βρεφονηπιοκομείας

Εκπαιδευτικούς

Νηπιαγωγοί / Δάσκαλοι / Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης / Καθηγητές Ξένων Γλωσσών / Καθηγητές Ωδείων

Κλινικούς επαγγελματίες

Ειδικοί Παιδαγωγοί / Παιδοψυχολόγοι / Ψυχολόγοι / Επαγγελματίες στην παράλληλη στήριξη / Σχολικοί ψυχολόγοι / Σχολικοί Σύμβουλοι / Κοινωνικοί λειτουργοί / Λογοθεραπευτές / Εργοθεραπευτές / Κοινωνικοί Λειτουργοί / Σύμβουλοι ψυχικής υγείας

ΚΑΤΑΤΑΞΗ -> Δίνεται η δυνατότητα στις παρακάτω κατηγορίες (Α και Β) να κατοχυρώσουν μέρος της θεωρητικής τους κατάρτισης:

Α) Εν ενεργεία Φοιτητές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων στην Ειδική Αγωγή (Ελληνικών και Κυπριακών Πανεπιστημίων) & Β) Μετεκπαιδευθέντες σε προγράμματα 400+ ωρών στην Ειδική Αγωγή.

kliniki praktiki mitropolitiko studies

one way mirror 2Κλινική Πρακτική

  • Ο επιμορφούμενος σε πρώτη φάση θα παρακολουθεί μέσω μονόδρομου καθρέφτη την ανίχνευση, διάγνωση και παρέμβαση περιστατικών όλων των σχολικών βαθμίδων  (πρώιμη ανίχνευση στην προσχολική αγωγή, διάγνωση και παρέμβαση μαθητών με ΕΜΔ στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και ενήλικες με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες).
  • Σε δεύτερη φάση θα αναλύει υπό την καθοδήγηση έμπειρου επόπτη κάθε συνεδρία ξεχωριστά, θα καταγράφει το εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε περιστατικό σε ειδικές φόρμες καταγραφής κατάλληλα σχεδιασμένες για περιστατικά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και θα θέτει καινούργιους βραχυπρόθεσμους στόχους για την επόμενη συνεδρία. Επίσης, θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει το υλικό για κάθε στόχο συνεδρίας και θα μάθει τον κατάλληλο τρόπο κατασκευής άτυπων εργαλείων αξιολόγησης για όλες τις βαθμίδες, παρακολουθώντας μπαταρία σταθμισμένων εργαλείων ανίχνευσης, διάγνωσης και παρέμβασης για τις ΕΜΔ.
  • Με αυτόν τον τρόπο ο επιμορφούμενος θα έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί βιωματικά την κλινική εξέλιξη των περιστατικών, οικοδομώντας το προσωπικό του portfolio, θα σχολιάζει το κάθε περιστατικό και θα έχει την κατάλληλη ανατροφοδότηση  από τους  έμπειρους επόπτες του. Με την πάροδο της πρακτικής άσκησης, θα δίδεται η δυνατότητα υλοποίησης ατομικών συνεδριών παρέμβασης των συμμετεχόντων, υπό την καθοδήγηση των εποπτών.
  • Οι φόρμες καταγραφής όπως και ο σχεδιασμός υλικού θα ψηφιοποιούνται και θα συγκαταλέγονται στο προσωπικό portfolio κάθε συμμετέχοντα.  
  • Με την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης, θα δοθεί βεβαίωση της κλινικής πρακτικής παρακολούθησης περιστατικών με ΕΜΔ και ψηφιοποιημένος ο σχεδιασμός και η κατασκευή υλικού παρέμβασης ΕΜΔ.  
  • Θα συνεχίζεται η εποπτεία και καθοδήγηση για ένα 6μηνο μετά το πέρας του προγράμματος !!! 

emd stats mitropolitiko gr

Διάρκεια υλοποίησης και πιστοποίησης: 4-6 μήνες

Γλώσσα Διδασκαλίας & Αξιολόγησης: Ελληνικά

Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για:

Α) Εργαζόμενους
Β) Έχοντες /  Έχουσες οικογενειακές υποχρεώσεις
Γ) Διαμένοντες / Διαμένουσες σε περιοχές και εκτός του λεκανοπεδίου Αττικής

eidikes mathisiakes dyskolies pyramida1

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω την πιστοποιημένη μετεκπαίδευση;

ΕΞΕΛΙΞΗ
  • θα αποκτήσω επιπλέον προσόντα  & θα εμπλουτίσω το επαγγελματικό μου προφίλ
  • θα έχω ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με τους συναδέλφους μου.
  • θα μπορώ να διαχειριστώ μαθητές με διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία, να αξιοποιώ μεθόδους ένταξης  στην τάξη & να ενημερώνω τους γονείς παιδιών με ΕΜΔ
  • θα αποτελώ δυναμικό μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
θα είμαι έτοιμος / θα μπορώ:

  • να εργασθώ σε Ειδικά σχολεία, Κέντρα αποκατάστασης ΕΜΔ, Κέντρα Προσχολικής Αγωγής, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, Βρεφονηπιακούς σταθμούς- Νηπιαγωγεία-Ιδρύματα-Συλλόγους-Φορείς-Κέντρα Αποκατάστασης-Νοσοκομεία
  • να αναλαμβάνω περιστατικά με ΕΜΔ ως ελεύθερος επαγγελματίας
  • να αναλαμβάνω την υποστήριξη μαθητών στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης
  • να παρέχω κατ οίκον υποστήριξη (ιδιαίτερα μαθήματα)
  • Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη
    (Μasen USA, NIU)
    Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Λογοθεραπείας - Ειδικής Αγωγής, Queen Margaret University (QMU) & University of East London (UEL) - Μητροπολιτικό Κολλέγιο
    Αντιπρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Σχεδιασμός Στρατηγικών Παρέμβασης
    Υλοποίηση Προγραμμάτων Παρέμβασης
    Κατασκευή Άτυπου Υλικού
    Κλινική Πρακτική στο lab
    Υπεύθυνη Εποπτειών
  • Δρ Ελένη Λιβανίου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής & Γνωστικής Ψυχολογίας (University of Sussex,UK)
    Εξωτερικός Ακαδημαϊκός Συνεργάτης (Nottingham Trent University, UK)
    Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Σύγχρονες Επιστημονικές Προσεγγίσεις των ΕΜΔ
    Ορισμοί Κατά DSM V / ICD 10
    Διαφορική Διάγνωση
  • Δρ Ζωή Καραμπατζάκη Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Ακαδημαϊκός Συνεργάτης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής στην προσχολική ηλικία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών(ΕΚΠΑ) και στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
    Σχολική Σύμβουλος της 21ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Αθηνών
    Πρώιμη Ανίχνευση
    Σταθμισμένα Διαγνωστικά Εργαλεία
    Πρώιμη Παρέμβαση Στην Προσχολική Αγωγή
  • Δρ Στέφανος Κούτρας Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Επιστημονικός Συνεργάτης του Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Κατασκεύασε και στάθμισε το Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης για παιδιά προσχολικής ηλικίας
    Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠ.Π.Ε.Θ
    Αντίληψη και Μάθηση
    Οπτική Αντίληψη
    Διαταραχές Οπτικής Αντίληψης & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
    Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης
  • Δρ Γιούλα Λάμπρου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Temple University, Philadelphia, PA, USA
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας - Ειδικής Αγωγής στο University of East London (UEL)
    ΕΜΔ Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σχεδιασμός Εξατομικευμένου Προγράμματος Παρέμβασης
    Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Δρ Ιωάννης Καραγιαvνάκης (ΜMath, BMath) Ερευνητικό Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
    Eπισκεπτης Καθηγητής Πανεπιστήμιο Μάλτας
    Ερευνητής στο Καθολικό Παν/μιο Λουβέν, Βέλγιο
    Δυσαριθμησία
    Θεωρία Και Πρακτική
  • 1
  • Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη
    (Μasen USA, NIU)
    Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Λογοθεραπείας - Ειδικής Αγωγής, Queen Margaret University (QMU) & University of East London (UEL) - Μητροπολιτικό Κολλέγιο
    Αντιπρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Σχεδιασμός Στρατηγικών Παρέμβασης
    Υλοποίηση Προγραμμάτων Παρέμβασης
    Κατασκευή Άτυπου Υλικού
    Κλινική Πρακτική στο lab
    Υπεύθυνη Εποπτειών
  • Δρ Ελένη Λιβανίου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής & Γνωστικής Ψυχολογίας (University of Sussex,UK)
    Εξωτερικός Ακαδημαϊκός Συνεργάτης (Nottingham Trent University, UK)
    Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Σύγχρονες Επιστημονικές Προσεγγίσεις των ΕΜΔ
    Ορισμοί Κατά DSM V / ICD 10
    Διαφορική Διάγνωση
  • Δρ Ζωή Καραμπατζάκη Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Ακαδημαϊκός Συνεργάτης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής στην προσχολική ηλικία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών(ΕΚΠΑ) και στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
    Σχολική Σύμβουλος της 21ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Αθηνών
    Πρώιμη Ανίχνευση
    Σταθμισμένα Διαγνωστικά Εργαλεία
    Πρώιμη Παρέμβαση Στην Προσχολική Αγωγή
  • Δρ Στέφανος Κούτρας Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Επιστημονικός Συνεργάτης του Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Κατασκεύασε και στάθμισε το Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης για παιδιά προσχολικής ηλικίας
    Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠ.Π.Ε.Θ
    Αντίληψη και Μάθηση
    Οπτική Αντίληψη
    Διαταραχές Οπτικής Αντίληψης & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
    Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης
  • Δρ Γιούλα Λάμπρου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Temple University, Philadelphia, PA, USA
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας - Ειδικής Αγωγής στο University of East London (UEL)
    ΕΜΔ Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σχεδιασμός Εξατομικευμένου Προγράμματος Παρέμβασης
    Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Δρ Ιωάννης Καραγιαvνάκης (ΜMath, BMath) Ερευνητικό Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
    Eπισκεπτης Καθηγητής Πανεπιστήμιο Μάλτας
    Ερευνητής στο Καθολικό Παν/μιο Λουβέν, Βέλγιο
    Δυσαριθμησία
    Θεωρία Και Πρακτική
  • 1

Μαρτυρίες

  • Χάρις Κερασίδου (δασκάλα, ειδική παιδαγωγός, MA Special Education Needs)

    Η φοίτηση στο πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Κλινική Πρακτική στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες εμπλούτισε τις παράλληλες μεταπτυχιακές σπουδές μου με εξειδικευμένες γνώσεις. Η βιωματική παρακολούθηση ανίχνευσης περιστατικών με ΕΜΔ μέσω του μονόδρομου καθρέπτη συνέβαλε τα μέγιστα στην απόκτηση εμπειριών όσον αφορά τη διδασκαλία ατόμων με ΕΜΔ. Παράλληλα, η κατασκευή-εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης, στις περιπτώσεις που είχα προσωπική συμμετοχή, πάντα σε συνεργασία με την Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη, με βοήθησαν να εφοδιαστώ με επιπλέον γνώσεις και δεξιότητες ώστε να μπορώ να αναλάβω με αυτοπεποίθηση και σιγουριά διάφορα περιστατικά με ΕΜΔ μόνη μου, συνδυάζοντας χρήσιμες τεχνικές παρέμβασης.
  • Ζαχαρόγιαννη Μαρία (Κοινωνιολόγος-Ειδική Παιδαγωγός, MA Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής και Κοινωνιολογίας, Ιδιοκτήτρια Κέντρων Ξένων γλωσσών και Πληροφορικής Axon Περισσού Αττικής )

    Η όρεξη για διαρκή επιμόρφωση και η ανάγκη για επικαιροποίηση των επιστημονικών γνώσεων ενός καθηγητή και δη ενός φροντιστηριούχου στην περίπτωσή μου, δεν θα μπορούσαν να βρουν αποτελεσματικότερη ανταπόκριση από το πρόγραμμα της κλινικής πρακτικής στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, του κρατικού φορέα SQA. Οι εισηγητές ένας προς έναν καθώς και το προσωπικό του Μητροπολιτικού Κολεγίου στέκονται αρωγοί στην προσπάθεια αυτή με διαρκή υποστήριξη και σταθερό ενδιαφέρον. Ο τρόπος οργάνωσης, οι δομές και μέθοδοι διδασκαλίας –με κορωνίδα αυτή του μονόδρομου καθρέπτη- και το προσεκτικά επιλεγμένο curriculum συνιστούν μία ολοκληρωμένη και στοχευμένη μετεκπαίδευση/εξειδίκευση, ικανή να εξοπλίσει τον κάθε επαγγελματία εκπαιδευτικό, με τις κατάλληλες επιστημονικές γνώσεις για την πρόωρη ανίχνευση και αναγνώριση συμπτωμάτων αρχικά, τα απαραίτητα εργαλεία για την έγκυρη αξιολόγηση στη συνέχεια και τέλος με τις πιο σύγχρονες μεθόδους παρέμβασης για κάθε γνωστικό προφίλ αξιολογούμενου (παιδιού ή ενήλικα). Μία νέα εκπαιδευτική κατάσταση η οποία μετά από άμεση εφαρμογή, χαίρει εντυπωσιακής αποτελεσματικότητας στην μαθησιακή απόδοση και τη συναισθηματική κατάσταση των μαθητών μου στο σύνολο των φροντιστηρίων μου.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά