• Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Advanced Professional Certificate in Diagnosis and Intervention of Specific Learning Difficulties

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα,
από το METROPOLITAN ΚΔΒΜ 2
η χρήση μονόδρομου καθρέπτη (ONE-WAY MIRROR) αξιοποιείται ως εκπαιδευτικό μέσο στην επιμόρφωση και πρακτική κατάρτιση των σπουδαστών στον τομέα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών.

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που παρέχει προηγμένη εξειδίκευση και 85% κλινική πρακτική στον τομέα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (ΕΜΔ). Βασικός του στόχος είναι να αποτυπώσει τη φύση της εκπαιδευτικής στήριξης μαθητών κάθε βαθμίδας, αλλά και των ενήλικων με ΕΜΔ ώστε ο επιμορφούμενος να είναι σε θέση να ανιχνεύσει, να αξιολογήσει,  να σχεδιάσει, να κατασκευάσει και να εφαρμόσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε μαθητή με ΕΜΔ, βάσει των αρχών διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στα ενδοσχολικά πλαίσια.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ


Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

emd box1
emd box2
emd box3
emd box4
  • Σε ποιούς απευθύνεται
  • Θεματικές Ενότητες
  • Κλινική Πρακτική
  • Το πρόγραμμα
  • Επαγγελματική εξέλιξη και αποκατάσταση
  • Μαρτυρίες
  • Εισηγητές

Φοιτητές/φοιτήτριες και πτυχιούχους

Παιδαγωγικών σχολών / Ψυχολογίας / ΦΠΨ / Κοινωνιολογίας – Κοινωνικής ανθρωπολογίας / Λογοθεραπείας – εργοθεραπείας / Ελληνικής Φιλολογίας / Τμήματα Ξένων Γλωσσών / Μαθηματικού – Φυσικού – Χημικού τμήματος / Μουσικών Σπουδών / Βρεφονηπιοκομίας

Εκπαιδευτικούς

Νηπιαγωγοί / Δάσκαλοι / Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης / Καθηγητές Ξένων Γλωσσών / Καθηγητές Ωδείων

Κλινικούς επαγγελματίες

Ειδικοί Παιδαγωγοί / Παιδοψυχολόγοι / Ψυχολόγοι / Επαγγελματίες στην παράλληλη στήριξη / Σχολικοί ψυχολόγοι / Σχολικοί Σύμβουλοι / Κοινωνικοί λειτουργοί / Λογοθεραπευτές / Εργοθεραπευτές / Κοινωνικοί Λειτουργοί / Σύμβουλοι ψυχικής υγείας

ΚΑΤΑΤΑΞΗ -> Δίνεται η δυνατότητα στις παρακάτω κατηγορίες (Α και Β) να κατοχυρώσουν μέρος της θεωρητικής τους κατάρτισης:

Α) Εν ενεργεία Φοιτητές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων στην Ειδική Αγωγή (Ελληνικών και Κυπριακών Πανεπιστημίων) & Β) Μετεκπαιδευθέντες σε προγράμματα 400+ ωρών στην Ειδική Αγωγή.

kliniki praktiki mitropolitiko studies

one way mirror 2Κλινική Πρακτική

  • Ο επιμορφούμενος σε πρώτη φάση θα παρακολουθεί μέσω μονόδρομου καθρέφτη την ανίχνευση, διάγνωση και παρέμβαση περιστατικών όλων των σχολικών βαθμίδων  (πρώιμη ανίχνευση στην προσχολική αγωγή, διάγνωση και παρέμβαση μαθητών με ΕΜΔ στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και ενήλικες με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες).
  • Σε δεύτερη φάση θα αναλύει υπό την καθοδήγηση έμπειρου επόπτη κάθε συνεδρία ξεχωριστά, θα καταγράφει το εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε περιστατικό σε ειδικές φόρμες καταγραφής κατάλληλα σχεδιασμένες για περιστατικά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και θα θέτει καινούργιους βραχυπρόθεσμους στόχους για την επόμενη συνεδρία. Επίσης, θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει το υλικό για κάθε στόχο συνεδρίας και θα μάθει τον κατάλληλο τρόπο κατασκευής άτυπων εργαλείων αξιολόγησης για όλες τις βαθμίδες, παρακολουθώντας μπαταρία σταθμισμένων εργαλείων ανίχνευσης, διάγνωσης και παρέμβασης για τις ΕΜΔ.
  • Με αυτόν τον τρόπο ο επιμορφούμενος θα έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί βιωματικά την κλινική εξέλιξη των περιστατικών, οικοδομώντας το προσωπικό του portfolio, θα σχολιάζει το κάθε περιστατικό και θα έχει την κατάλληλη ανατροφοδότηση  από τους  έμπειρους επόπτες του. Με την πάροδο της πρακτικής άσκησης, θα δίδεται η δυνατότητα υλοποίησης ατομικών συνεδριών παρέμβασης των συμμετεχόντων, υπό την καθοδήγηση των εποπτών.
  • Οι φόρμες καταγραφής όπως και ο σχεδιασμός υλικού θα ψηφιοποιούνται και θα συγκαταλέγονται στο προσωπικό portfolio κάθε συμμετέχοντα.  
  • Με την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης, θα δοθεί βεβαίωση της κλινικής πρακτικής παρακολούθησης περιστατικών με ΕΜΔ και ψηφιοποιημένος ο σχεδιασμός και η κατασκευή υλικού παρέμβασης ΕΜΔ.  
  • Θα συνεχίζεται η εποπτεία και καθοδήγηση για ένα 6μηνο μετά το πέρας του προγράμματος !!! 

emd stats mitropolitiko gr

Διάρκεια υλοποίησης και πιστοποίησης: 4-6 μήνες

Γλώσσα Διδασκαλίας & Αξιολόγησης: Ελληνικά

Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για:

Α) Εργαζόμενους
Β) Έχοντες /  Έχουσες οικογενειακές υποχρεώσεις
Γ) Διαμένοντες / Διαμένουσες σε περιοχές και εκτός του λεκανοπεδίου Αττικής

eidikes mathisiakes dyskolies pyramida1

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω την πιστοποιημένη μετεκπαίδευση;

ΕΞΕΛΙΞΗ
  • θα αποκτήσω επιπλέον προσόντα  & θα εμπλουτίσω το επαγγελματικό μου προφίλ
  • θα έχω ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με τους συναδέλφους μου.
  • θα μπορώ να διαχειριστώ μαθητές με διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία, να αξιοποιώ μεθόδους ένταξης  στην τάξη & να ενημερώνω τους γονείς παιδιών με ΕΜΔ
  • θα αποτελώ δυναμικό μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
θα είμαι έτοιμος / θα μπορώ:

  • να εργασθώ σε Ειδικά σχολεία, Κέντρα αποκατάστασης ΕΜΔ, Κέντρα Προσχολικής Αγωγής, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, Βρεφονηπιακούς σταθμούς- Νηπιαγωγεία-Ιδρύματα-Συλλόγους-Φορείς-Κέντρα Αποκατάστασης-Νοσοκομεία
  • να αναλαμβάνω περιστατικά με ΕΜΔ ως ελεύθερος επαγγελματίας
  • να αναλαμβάνω την υποστήριξη μαθητών στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης
  • να παρέχω κατ οίκον υποστήριξη (ιδιαίτερα μαθήματα)
  • Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη
    (Μasen USA, NIU)
    Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Λογοθεραπείας - Ειδικής Αγωγής, Queen Margaret University (QMU) & University of East London (UEL) - Μητροπολιτικό Κολλέγιο
    Αντιπρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Καθηγήτρια στην Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά Αγ. Παρασκευής
    Programme Leader του Προγράμματος "Κλινική Πρακτική στις ΕΜΔ"
    Ανίχνευση και Διάγνωση Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
    Σχεδιασμός και Υλοποίηση προγραμμάτων παρέμβασης
  • Δρ Ελένη Λιβανίου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής & Γνωστικής Ψυχολογίας (University of Sussex,UK)
    Εξωτερικός Ακαδημαϊκός Συνεργάτης (Nottingham Trent University, UK)
    Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Διαφορική Διάγνωση
  • Δρ. Μαρία Κλάδη-Κοκκίνου Διδάκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου
    Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια - Τμήμα Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου
    Γραμματέας της Ελληνικής Κοινότητας Ανάλυσης Συμπεριφοράς
    Πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας, Ψυχολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας
    Master's στην Ειδική Αγωγή - Northern Illinois University - USA
    Σχεδιασμός προγραμμάτων ανάλυσης συμπεριφοράς στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Δρ Γιούλα Λάμπρου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Temple University, Philadelphia, PA, USA
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας - Ειδικής Αγωγής στο University of East London (UEL)
    ΕΜΔ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σχεδιασμός Εξατομικευμένου Προγράμματος Παρέμβασης
    Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική στο σημερινό σχολείο
  • Υπ Δρ Αναστασία Σαλμά Υποψήφια Διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
    Μaster στην Ειδική Αγωγή με εξειδίκευση στις ΕΜΔ, East London University
    Αποκλειστική συνεργάτιδα του Metropolitan LLC
    Υπεύθυνη επιτροπής Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Ελληνικής Κοινότητας Ανάλυσης Συμπεριφοράς (ΕΚΑΣ)
    Διάγνωση και παρέμβαση σε περιστατικά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
    Επόπτρια εργαστηρίου (lab) περιστατικών με ΕΜΔ σε μονόδρομο καθρέφτη
  • Θάλεια Χατζηβασιλείου ΒΑ Λογοθεραπείας
    Master Γλωσσικές Διαταραχές - University of Essex
    Επόπτρια Κλινικών Πρακτικών Λογοθεραπείας - Queen Margaret University
    Διαταραχές επικοινωνίας, ομιλίας, προφορικού και γραπτού λόγου στον παιδιατρικό πληθυσμό
    Επόπτρια εργαστηρίου (lab) περιστατικών με ΕΜΔ σε μονόδρομο καθρέφτη
  • 1
  • Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη
    (Μasen USA, NIU)
    Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Λογοθεραπείας - Ειδικής Αγωγής, Queen Margaret University (QMU) & University of East London (UEL) - Μητροπολιτικό Κολλέγιο
    Αντιπρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Καθηγήτρια στην Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά Αγ. Παρασκευής
    Programme Leader του Προγράμματος "Κλινική Πρακτική στις ΕΜΔ"
    Ανίχνευση και Διάγνωση Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
    Σχεδιασμός και Υλοποίηση προγραμμάτων παρέμβασης
  • Δρ Ελένη Λιβανίου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής & Γνωστικής Ψυχολογίας (University of Sussex,UK)
    Εξωτερικός Ακαδημαϊκός Συνεργάτης (Nottingham Trent University, UK)
    Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Διαφορική Διάγνωση
  • Δρ. Μαρία Κλάδη-Κοκκίνου Διδάκτορας Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου
    Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια - Τμήμα Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου
    Γραμματέας της Ελληνικής Κοινότητας Ανάλυσης Συμπεριφοράς
    Πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας, Ψυχολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας
    Master's στην Ειδική Αγωγή - Northern Illinois University - USA
    Σχεδιασμός προγραμμάτων ανάλυσης συμπεριφοράς στα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Δρ Γιούλα Λάμπρου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Temple University, Philadelphia, PA, USA
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας - Ειδικής Αγωγής στο University of East London (UEL)
    ΕΜΔ στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σχεδιασμός Εξατομικευμένου Προγράμματος Παρέμβασης
    Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική στο σημερινό σχολείο
  • Υπ Δρ Αναστασία Σαλμά Υποψήφια Διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
    Μaster στην Ειδική Αγωγή με εξειδίκευση στις ΕΜΔ, East London University
    Αποκλειστική συνεργάτιδα του Metropolitan LLC
    Υπεύθυνη επιτροπής Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Ελληνικής Κοινότητας Ανάλυσης Συμπεριφοράς (ΕΚΑΣ)
    Διάγνωση και παρέμβαση σε περιστατικά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
    Επόπτρια εργαστηρίου (lab) περιστατικών με ΕΜΔ σε μονόδρομο καθρέφτη
  • Θάλεια Χατζηβασιλείου ΒΑ Λογοθεραπείας
    Master Γλωσσικές Διαταραχές - University of Essex
    Επόπτρια Κλινικών Πρακτικών Λογοθεραπείας - Queen Margaret University
    Διαταραχές επικοινωνίας, ομιλίας, προφορικού και γραπτού λόγου στον παιδιατρικό πληθυσμό
    Επόπτρια εργαστηρίου (lab) περιστατικών με ΕΜΔ σε μονόδρομο καθρέφτη
  • 1

Μαρτυρίες

  • Χάρις Κερασίδου (δασκάλα, ειδική παιδαγωγός, MA Special Education Needs)

    Η φοίτηση στο πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Κλινική Πρακτική στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες εμπλούτισε τις παράλληλες μεταπτυχιακές σπουδές μου με εξειδικευμένες γνώσεις. Η βιωματική παρακολούθηση ανίχνευσης περιστατικών με ΕΜΔ μέσω του μονόδρομου καθρέπτη συνέβαλε τα μέγιστα στην απόκτηση εμπειριών όσον αφορά τη διδασκαλία ατόμων με ΕΜΔ. Παράλληλα, η κατασκευή-εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης, στις περιπτώσεις που είχα προσωπική συμμετοχή, πάντα σε συνεργασία με την Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη, με βοήθησαν να εφοδιαστώ με επιπλέον γνώσεις και δεξιότητες ώστε να μπορώ να αναλάβω με αυτοπεποίθηση και σιγουριά διάφορα περιστατικά με ΕΜΔ μόνη μου, συνδυάζοντας χρήσιμες τεχνικές παρέμβασης.
  • Ζαχαρόγιαννη Μαρία (Κοινωνιολόγος-Ειδική Παιδαγωγός, MA Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής και Κοινωνιολογίας, Ιδιοκτήτρια Κέντρων Ξένων γλωσσών και Πληροφορικής Axon Περισσού Αττικής )

    Η όρεξη για διαρκή επιμόρφωση και η ανάγκη για επικαιροποίηση των επιστημονικών γνώσεων ενός καθηγητή και δη ενός φροντιστηριούχου στην περίπτωσή μου, δεν θα μπορούσαν να βρουν αποτελεσματικότερη ανταπόκριση από το πρόγραμμα της κλινικής πρακτικής στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, του κρατικού φορέα SQA. Οι εισηγητές ένας προς έναν καθώς και το προσωπικό του Μητροπολιτικού Κολεγίου στέκονται αρωγοί στην προσπάθεια αυτή με διαρκή υποστήριξη και σταθερό ενδιαφέρον. Ο τρόπος οργάνωσης, οι δομές και μέθοδοι διδασκαλίας –με κορωνίδα αυτή του μονόδρομου καθρέπτη- και το προσεκτικά επιλεγμένο curriculum συνιστούν μία ολοκληρωμένη και στοχευμένη μετεκπαίδευση/εξειδίκευση, ικανή να εξοπλίσει τον κάθε επαγγελματία εκπαιδευτικό, με τις κατάλληλες επιστημονικές γνώσεις για την πρόωρη ανίχνευση και αναγνώριση συμπτωμάτων αρχικά, τα απαραίτητα εργαλεία για την έγκυρη αξιολόγηση στη συνέχεια και τέλος με τις πιο σύγχρονες μεθόδους παρέμβασης για κάθε γνωστικό προφίλ αξιολογούμενου (παιδιού ή ενήλικα). Μία νέα εκπαιδευτική κατάσταση η οποία μετά από άμεση εφαρμογή, χαίρει εντυπωσιακής αποτελεσματικότητας στην μαθησιακή απόδοση και τη συναισθηματική κατάσταση των μαθητών μου στο σύνολο των φροντιστηρίων μου.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Μαρτυρίες

  • Δήμητρα Κολωνία Ρόσσι, Κλινική Ψυχολόγος
    Επιμορφούμενη του προγράμματος <<Ψυχολογία της Εγκληματολογικής Έρευνας>>

    Σας ευχαριστώ ολόψυχα για την ευκαιρία που μου έδωσε το Πιστοποιημένο Πρόγραμμα «Ψυχολογίας της Εγκληματολογικής Έρευνας»  ώστε να διευρύνω τις γνώσεις μου και να κατοχυρωθώ γύρω από τη διαδικασία πραγματογνωμοσύνης κατ΄ουσίαν.  Το Πρόγραμμα συνδυάζει εξαιρετικούς Εισηγητές που ο καθένας στην ειδικότητα του είναι μοναδικός, δημιουργώντας ένα διεπιστημονικό πλαίγμα γνώσεων. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός της ευελιξίας διεξαγωγής καθώς διευκολύνει χρονικά κάθε επαγγελματία με επιβαρυμένο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και υποχρεώσεις. Από τα πιο αξιόλογα στοιχεία του Προγράμματος είναι η πρακτική εξάσκηση που το καθιστά διαδραστικό και ακόμα πιο ενδιαφέρον. Όλα αυτά συμπληρώνονται από τις σωστές υποδομές που έχει θέσει το Metropolitan LLC και η οργάνωση που διέπει την όλη διαδικασία εκπαίδευσης. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία αυτή και ευελπιστώ να συνεργαστούμε και σε άλλα πεδία στο άμεσο μέλλον!
  • Αναστασία - Μαρία Σακαγιάννη, Επαγγελματίας Υγείας
    Επιμορφούμενη του προγράμματος <<Ψυχολογία της Εγκληματολογικής Έρευνας>>

    Σας ευχαριστώ θερμά για την όλη μας συνεργασία.Πραγματικά είστε επαγγελματίες με κύρος και αξιοπιστία σε όλες τις εκπαιδευτικές εκφάνσεις.Το Πρόγραμμα της Ψυχολογίας της Εγκληματολογικής Έρευνας ήταν για εμένα μια άριστη μετεκπαιδευτική επιλογή. Όλα όσα έμαθα και γνώρισα ήταν μία μοναδική εμπειρία για εμένα.Βασικό σκέλους αυτού είναι τα μαθήματα και οι εισηγητές, καθώς έχετε κάνει την καλύτερη επιλογή σε ακαδημαϊκούς και ειδικούς που μέσα από την εμπειρία και την γνώση τους, βοηθούν και καθοδηγούν τη διαδικασία κατάρτισης. Μέσα από την πολύπλευρη προσέγγιση που γίνεται, ο εκπαιδευόμενος ένα ευρύ πεδίο γνώσεων αναφορικά με το αντικείμενο, ευέλικτο και άκρως αξιοποιήσιμο.Καλή συνέχεια στο έργο σας & εύχομαι πολλές ακόμα εκπαιδευτικές επιτυχίες
  • 1

Μαρτυρίες

  • Αγγελική Καβαλλιεράτου (Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, BSc Ψυχολογίας, MSc Κλινικής και Κοινοτικής Ψυχολογίας, Οικογενειακή-Συστημική Θεραπεύτρια, Επιμορφούμενη Παιδοψυχολογίας & Ψυχολογίας Εφήβων)

    Η απόφασή μου να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εξειδίκευσης Ψυχολογίας Παιδιών και Εφήβων, ήρθε για να συμπληρώσει τις γνώσεις μου ως οικογενειακή θεραπεύτρια, ολοκληρώνοντας την εικόνα και τις γνώσεις μου γύρω από το «παιδί», κάτι που έγινε και πράξη. Η παροχή άριστων γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας, την οποία μας μεταφέρουν οι Ακαδημαϊκοί Εισηγητές βασιζόμενοι σε πολλαπλές προσεγγίσεις. Η θεματολογία είναι δομημένη με τον βέλτιστο ακαδημαϊκό τρόπο , καθώς μας δίνει την δυνατότητα να γνωρίσουμε πολλά και διαφορετικά πεδία γύρω από το παιδί. Η ενημέρωση γύρω από κάθε πτυχή του Επιστημονικού αυτού Πεδίου μας δίνει πλούσια ερεθίσματα ώστε να εμβαθύνουμε περαιτέρω στην επιστήμη μας και να αξιοποιήσουμε κάθε εξειδικευμένο δεδομένο. Τέλος, η δυνατότητα της πρακτικής άσκησης μας δίνει την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε και να βιώσουμε πολλά από όσα ήδη έχουμε ακούσει και διδαχτεί, ερχόμενοι σε άμεση επαφή με παιδιά όλων των ηλικιών καθώς και τον αντίστοιχα ιδιαίτερο κόσμο τους.
  • Σοφία Κίντη (ΦΠΨ ΕΚΠΑ, Επιμορφούμενη Παιδοψυχολογίας & Ψυχολογίας των Εφήβων)

    H Επαγγελματική Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση του προσφέρει το Metropolitan LLC με την Πιστοποίηση του SQA αποτελεί την πιο σωστή ακαδημαϊκή μου επιλογή. Με έχει αφήσει πάρα πολύ ικανοποιημένη ο τρόπος οργάνωσης στη διαδοχή της ύλης αλλά και κάθε διδακτικού στοιχείου που έχει ενσωματωθεί στο Πρόγραμμα. Κάθε επιστημονική πρόταση είναι τεκμηριωμένη και χρήσιμη, ενώ οι εισηγητές είναι άριστα καταρτισμένοι και λειτουργούν σε πολύ υψηά standards. Το κλίμα στο σύνολό του είναι φιλικό και η οργάνωση άριστη από κάθε σκοπιά. Κάθε διάλεξη παρουσιάζει αμείωτο ενδιαφέρον και έτσι ο επιμορφούμενος βρίσκεται σε συνεχή ακαδημαϊκή εγρήγορση. Κλειδί για την επιλογή μου αποτέλεσε το σκέλος της πρακτικής άσκησης-κλινικής πρακτικής που παρέχεται αποκλειστικά αλλά και πολύ μεθοδευμένα. Από τις πρώτες κιόλας διαλέξεις ήμουν σε θέση να αντιληφθώ αλλά και να διαχειριστώ ορθότερα και πληρέστερα πολλά στοιχεία της δουλείας μου. Είμαι ενθουσιασμένη με την επιλογή μου και αγωνιώ για τη συνέχεια!
  • 1

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά