Ο ιστότοπος mitropolitikostudies.edu.gr χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο mitropolitikostudies.edu.gr συμφωνείτε με την χρήση των cookies, όπως αυτή περιγράφεται στους όρους χρήσης.

  • Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

Advanced Professional Certificate in Diagnosis and Intervention of Specific Learning Difficulties

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα,
από το ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΚΔΒΜ 2
η χρήση μονόδρομου καθρέπτη (ONE-WAY MIRROR) αξιοποιείται ως εκπαιδευτικό μέσο στην επιμόρφωση και πρακτική κατάρτιση των σπουδαστών στον τομέα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών.

Είναι το μοναδικό πρόγραμμα που παρέχει προηγμένη εξειδίκευση και 85% κλινική πρακτική στον τομέα των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (ΕΜΔ). Βασικός του στόχος είναι να αποτυπώσει τη φύση της εκπαιδευτικής στήριξης μαθητών κάθε βαθμίδας, αλλά και των ενήλικων με ΕΜΔ ώστε ο επιμορφούμενος να είναι σε θέση να ανιχνεύσει, να αξιολογήσει,  να σχεδιάσει, να κατασκευάσει και να εφαρμόσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε μαθητή με ΕΜΔ, βάσει των αρχών διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στα ενδοσχολικά πλαίσια.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ


Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

emd box1
emd box2
emd box3
emd box4
  • Σε ποιούς απευθύνεται
  • Θεματικές Ενότητες
  • Κλινική Πρακτική
  • Το πρόγραμμα
  • Επαγγελματική εξέλιξη και αποκατάσταση
  • Εισηγητές
  • Φορείς

Φοιτητές/φοιτήτριες και πτυχιούχους

Παιδαγωγικών σχολών / Ψυχολογίας / ΦΠΨ / Κοινωνιολογίας – Κοινωνικής ανθρωπολογίας / Λογοθεραπείας – εργοθεραπείας / Ελληνικής Φιλολογίας / Τμήματα Ξένων Γλωσσών / Μαθηματικού – Φυσικού – Χημικού τμήματος / Μουσικών Σπουδών / Βρεφονηπιοκομείας

Εκπαιδευτικούς

Νηπιαγωγοί / Δάσκαλοι / Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης / Καθηγητές Ξένων Γλωσσών / Καθηγητές Ωδείων

Κλινικούς επαγγελματίες

Ειδικοί Παιδαγωγοί / Παιδοψυχολόγοι / Ψυχολόγοι / Επαγγελματίες στην παράλληλη στήριξη / Σχολικοί ψυχολόγοι / Σχολικοί Σύμβουλοι / Κοινωνικοί λειτουργοί / Λογοθεραπευτές / Εργοθεραπευτές / Κοινωνικοί Λειτουργοί / Σύμβουλοι ψυχικής υγείας

ΚΑΤΑΤΑΞΗ -> Δίνεται η δυνατότητα στις παρακάτω κατηγορίες (Α και Β) να κατοχυρώσουν μέρος της θεωρητικής τους κατάρτισης:

Α) Εν ενεργεία Φοιτητές Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων στην Ειδική Αγωγή (Ελληνικών και Κυπριακών Πανεπιστημίων) & Β) Μετεκπαιδευθέντες σε προγράμματα 400+ ωρών στην Ειδική Αγωγή.

kliniki praktiki mitropolitiko studies

one way mirror 2Κλινική Πρακτική

  • Ο επιμορφούμενος σε πρώτη φάση θα παρακολουθεί μέσω μονόδρομου καθρέφτη την ανίχνευση, διάγνωση και παρέμβαση περιστατικών όλων των σχολικών βαθμίδων  (πρώιμη ανίχνευση στην προσχολική αγωγή, διάγνωση και παρέμβαση μαθητών με ΕΜΔ στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και ενήλικες με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες).
  • Σε δεύτερη φάση θα αναλύει υπό την καθοδήγηση έμπειρου επόπτη κάθε συνεδρία ξεχωριστά, θα καταγράφει το εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης για κάθε περιστατικό σε ειδικές φόρμες καταγραφής κατάλληλα σχεδιασμένες για περιστατικά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και θα θέτει καινούργιους βραχυπρόθεσμους στόχους για την επόμενη συνεδρία. Επίσης, θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει το υλικό για κάθε στόχο συνεδρίας και θα μάθει τον κατάλληλο τρόπο κατασκευής άτυπων εργαλείων αξιολόγησης για όλες τις βαθμίδες, παρακολουθώντας μπαταρία σταθμισμένων εργαλείων ανίχνευσης, διάγνωσης και παρέμβασης για τις ΕΜΔ.
  • Με αυτόν τον τρόπο ο επιμορφούμενος θα έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί βιωματικά την κλινική εξέλιξη των περιστατικών, οικοδομώντας το προσωπικό του portfolio, θα σχολιάζει το κάθε περιστατικό και θα έχει την κατάλληλη ανατροφοδότηση  από τους  έμπειρους επόπτες του. Με την πάροδο της πρακτικής άσκησης, θα δίδεται η δυνατότητα υλοποίησης ατομικών συνεδριών παρέμβασης των συμμετεχόντων, υπό την καθοδήγηση των εποπτών.
  • Οι φόρμες καταγραφής όπως και ο σχεδιασμός υλικού θα ψηφιοποιούνται και θα συγκαταλέγονται στο προσωπικό portfolio κάθε συμμετέχοντα.  
  • Με την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης, θα δοθεί βεβαίωση της κλινικής πρακτικής παρακολούθησης περιστατικών με ΕΜΔ και ψηφιοποιημένος ο σχεδιασμός και η κατασκευή υλικού παρέμβασης ΕΜΔ.  
  • Θα συνεχίζεται η εποπτεία και καθοδήγηση για ένα 6μηνο μετά το πέρας του προγράμματος !!! 

emd stats mitropolitiko gr

Διάρκεια υλοποίησης και πιστοποίησης: 4-6 μήνες

Γλώσσα Διδασκαλίας & Αξιολόγησης: Ελληνικά

Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για:

Α) Εργαζόμενους
Β) Έχοντες /  Έχουσες οικογενειακές υποχρεώσεις
Γ) Διαμένοντες / Διαμένουσες σε περιοχές και εκτός του λεκανοπεδίου Αττικής


Πώς μπορώ να αξιοποιήσω την πιστοποιημένη μετεκπαίδευση;

ΕΞΕΛΙΞΗ
  • θα αποκτήσω επιπλέον προσόντα  & θα εμπλουτίσω το επαγγελματικό μου προφίλ
  • θα έχω ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με τους συναδέλφους μου.
  • θα μπορώ να διαχειριστώ μαθητές με διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία, να αξιοποιώ μεθόδους ένταξης  στην τάξη & να ενημερώνω τους γονείς παιδιών με ΕΜΔ
  • θα αποτελώ δυναμικό μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
θα είμαι έτοιμος / θα μπορώ:

  • να εργασθώ σε Ειδικά σχολεία, Κέντρα αποκατάστασης ΕΜΔ, Κέντρα Προσχολικής Αγωγής, Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, Βρεφονηπιακούς σταθμούς- Νηπιαγωγεία-Ιδρύματα-Συλλόγους-Φορείς-Κέντρα Αποκατάστασης-Νοσοκομεία
  • να αναλαμβάνω περιστατικά με ΕΜΔ ως ελεύθερος επαγγελματίας
  • να αναλαμβάνω την υποστήριξη μαθητών στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης
  • να παρέχω κατ οίκον υποστήριξη (ιδιαίτερα μαθήματα)
  • Δρ. Παναγιώτα Γιαννέλη
    (Μasen USA, NIU)
    Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Λογοθεραπείας - Ειδικής Αγωγής, Queen Margaret University (QMU) & University of East London (UEL) - Μητροπολιτικό Κολλέγιο
    Αντιπρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Σχεδιασμός Στρατηγικών Παρέμβασης
    Υλοποίηση Προγραμμάτων Παρέμβασης
    Κατασκευή Άτυπου Υλικού
    Κλινική Πρακτική στο lab
    Υπεύθυνη Εποπτειών
  • Δρ Ελένη Λιβανίου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής & Γνωστικής Ψυχολογίας (University of Sussex,UK)
    Εξωτερικός Ακαδημαϊκός Συνεργάτης (Nottingham Trent University, UK)
    Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Δυσλεξίας (ΕΕΔ)
    Σύγχρονες Επιστημονικές Προσεγγίσεις των ΕΜΔ
    Ορισμοί Κατά DSM V / ICD 10
    Διαφορική Διάγνωση
  • Δρ Ζωή Καραμπατζάκη Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Ακαδημαϊκός Συνεργάτης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο τμήμα Εκπαίδευσης & Αγωγής στην προσχολική ηλικία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών(ΕΚΠΑ) και στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.
    Σχολική Σύμβουλος της 21ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Αθηνών
    Πρώιμη Ανίχνευση
    Σταθμισμένα Διαγνωστικά Εργαλεία
    Πρώιμη Παρέμβαση Στην Προσχολική Αγωγή
  • Δρ Στέφανος Κούτρας Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Επιστημονικός Συνεργάτης του Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
    Κατασκεύασε και στάθμισε το Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης για παιδιά προσχολικής ηλικίας
    Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΥΠ.Π.Ε.Θ
    Αντίληψη και Μάθηση
    Οπτική Αντίληψη
    Διαταραχές Οπτικής Αντίληψης & Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
    Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης
  • Δρ Γιούλα Λάμπρου Διδάκτωρ Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Temple University, Philadelphia, PA, USA
    Καθηγήτρια Προπτυχιακών & Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Ψυχολογίας - Ειδικής Αγωγής στο University of East London (UEL)
    ΕΜΔ Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
    Σχεδιασμός Εξατομικευμένου Προγράμματος Παρέμβασης
    Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Δρ Ιωάννης Καραγιαvνάκης (ΜMath, BMath) Ερευνητικό Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
    Eπισκεπτης Καθηγητής Πανεπιστήμιο Μάλτας
    Ερευνητής στο Καθολικό Παν/μιο Λουβέν, Βέλγιο
    Δυσαριθμησία
    Θεωρία Και Πρακτική
  • 1


Με την υποστήριξη

Ελληνική Εταιρία Δυσλεξίας       European Dyslexia Association
 logo dyslexia                       eda logo hq

 

Συνεργαζόμενα Πλαίσια Κλινικής Πρακτικής

Μαρτυρίες

  • Χριστίνα Φέσκου (απόφοιτος ΕΚΠΑ, παιδαγωγός, Μάστερ Ειδικής Αγωγής)
    Βοηθός στο τμήμα ένταξης American Community School of Greece

    Είναι σημαντικό το εργαστήριο αυτό για τους φοιτητές της Ειδικής Αγωγής διότι είναι καθαρά πρακτικό. Το πιο σημαντικό είναι ότι η Δρ. Γιαννέλη μετά από αρκετές παρατηρήσεις, έδινε την δυνατότητα να αναλάβουν περιστατικά όλοι οι φοιτητές και να αρχίσουν να αποκτούν πρακτική εμπειρία. H εμπειρία που εξέλαβα από το LAB και όλα τα περιστατικά τα οποία παρατήρησα, μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση να μπορώ να αναλάβω περιστατικά στην τωρινή εργασία μου.
  • Έλλη Γκινάκη (γονέας)

    Θεωρώ ότι είμαστε από τους τυχερούς που δόθηκε η δυνατότητα στην Ελίνα εδώ και τρία χρόνια να παρακολουθεί πρόγραμμα παρέμβασης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών της χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση από μέρους μας αφενός και αφετέρου υλοποιείται η πρακτική εξάσκηση των φοιτητών με τον μονόδρομο καθρέφτη. Είναι μία σπάνια πρωτοβουλία και εποικοδομητική για την κλινική πρακτική των φοιτητών σε πραγματικές συνθήκες.Το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ και εύχομαι να συνεχιστεί αυτή η κοινωνική συνεισφορά.
  • Κεφαλληνού Μελπομένη (δασκάλα, ειδική παιδαγωγός, μάστερ Ειδικής Αγωγής)

    To lab ήταν πολύ ενδιαφέρον και βοηθητικό. Μας δίδαξε βιωματικά πολλές χρήσιμες τεχνικές, ενώ μπορέσαμε οι ίδιοι να αλληλοεπιδράσουμε, να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε παρεμβάσεις, γεγονός που αποδείχθηκε άκρως βοηθητικό στην επαγγελματική μου αποκατάσταση.
  • 1
  • 2

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά