Γίνε Personal Assistant!

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα τo πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα Προσωπικής Βοηθού

 

executive assistant img

Το μοναδικό πρόγραμμα , σήμερα, που στοχεύει στην απόκτηση και ανάπτυξη των απαραίτητων γνώσεων και δεξιοτήτων που καθιστούν μια Personal Assistant την πλέον χρήσιμη συνεργάτιδα για κάθε επιχειρηματία και διοικητικό στέλεχος, αναδεικνύοντας τον κομβικό της ρόλο στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

Με διεθνή πιστοποίηση PEARSON και υλοποιείται από εισηγητές οι οποίοι διαθέτουν υψηλό επίπεδο ακαδημαϊκής κατάρτισης και πολυετή εμπειρία στους τομείς της Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Σε νέα στελέχη της αγοράς που αναζητούν ένα ολιστικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για την θέση της Προσωπικής Βοηθού, ενός αναντικατάστατου πολλές φορές ρόλου στην σύγχρονη διοίκηση και στο επιχειρείν.
  • Σε εργαζόμενες που επιθυμούν να αλλάξουν εργασιακό περιβάλλον ή να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας τους και να καταξιωθούν σε μία νέα θέση, αντάξια των προσδοκιών τους.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ


Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την πολιτική προστασίας δεδομένων της ιστοσελίδας για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Εισηγητές

  • Βασίλης Αϊβαζίδης Ο κ. Αϊβαζίδης Βασίλης διαθέτει πολυετή εμπειρία στην επιλογή , εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού καθώς και στη διαχείριση της σταδιοδρομίας εργαζομένων όλων των διοικητικών βαθμίδων. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού ,επικοινωνίας , εκπαίδευσης εκπαιδευτώνκαι ανάπτυξης πωλήσεων. Εξειδικεύεται στο χώρο του franchise, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δικτύων καταστημάτων. Ανήκει στο κύριο Μητρώο Διδακτικού Προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης / Ινστιτούτο Επιμόρφωσης, ενώ διαθέτει διδακτική εμπειρία πλέον των 15 ετών στο χώρο της ιδιωτικής ακαδημαϊκής εκπαίδευσης ως καθηγητής σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Είναι μέλος επιστημονικών ενώσεων και ομιλητής σε συνέδρια και workshopsγια θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων για περισσότερα από 20 έτη. Ο κ. Αϊβαζίδης είναι υποψήφιος διδάκτωρ του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και οι μέχρι σήμερα σπουδές του αφορούν τη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και τα Οικονομικά σε προπτυχιακό επίπεδο και τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού και την Συμβουλευτική σε μεταπτυχιακό επίπεδο.
  • Αλεξάνδρα Σιάνου Η κα Αλεξάνδρα Σιάνου είναι υποψήφια διδάκτωρ χρηματοοικονομικών. Έχει 20 και πλέον χρόνια διδακτικής εμπειρίας σε θέματα Επενδύσεων, Διαχείρισης Κινδύνων, Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης, Οικονομικών και Μαθηματικών. Έχει εργαστεί ως Λέκτορας σε κολέγια στην Ελλάδα και σε Πανεπιστήμια των Η.Π.Α. (Σικάγο). Επίσης, έχει εργαστεί ως αναλύτρια επενδύσεων και ως χρηματοοικονομική αναλύτρια στις Η.Π.Α. (Σικάγο). Σήμερα, είναι προϊσταμένη του τμήματος Προϋπολογισμού και Χρηματοοικονομικής ανάλυσης ανωνύμου εταιρίας. Είναι κάτοχος της Α’ τάξης Λογιστή -Φοροτεχνικού από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας (ΟΕΕ).
  • Δημήτρης Βέργας Με σπουδές Master in Total Quality Management, European Master’s Programme in Total Quality Management στο Πανεπιστήµιο Πειραιώς & Aarhus Business School (Δανία) & Τµήµα Διοίκησης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων. Ειδίκευση Μάρκετινγκ και Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (Πτυχίο Πανεπιστηµίου Πειραιώς). Με Πιστοποιήσεις στα συστήματα ποιότητας ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001, BS 7799 & EFQM model. Σήμερα είναι Διευθύνων Σύµβουλος AG ADVENT AE, Ιδρυτικό µέλος και Διευθυντής Ανάπτυξης στο Ελληνικό Ινστιτούτου Πωλήσεων και Διαπραγµατεύσεων & Επιστηµονικός συνεργάτης του Εκπαιδευτικού Κέντρου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.
  • Δρ. Φαίδων Κομισόπουλος Ο Δρ. Φαίδων Κομισόπουλος κατέχει διδακτορικό στην Διαχείριση Καινοτομίας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς) και μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Haute Ecole Groupe, Βέλγιο). Κατέχει πτυχίο στην Πληροφορική (ΤΕΙ Αθήνας) και στη Διοίκηση Τεχνολογίας και Συστημάτων Παραγωγής (Πανεπιστήμιο Πειραιώς). Έχει εργαστεί ως εμπορικός διευθυντής πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών, ενώ έχει δουλέψει σε διάφορες θέσεις ευθύνης σε ελληνικές εταιρείες. Διδάσκει στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο. Συμμετέχει ως διδάσκων και αξιολογητής σε Μονάδες Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστημίων και σε ανοιχτούς διαγωνισμούς με θέμα την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία.
  • Δρ Αύρα Λυράκη Η Δρ Αύρα Λυράκη είναι Διδάκτωρ Στρατηγικής Επικοινωνίας, κάτοχος Μ.Β.Α. με ειδίκευση στο International Management και πτυχιούχος του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών του Παντείου Πανεπιστήμιου. Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία σε ποικίλες θεματικές ενότητες με έμφαση σε θέματα Eπικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα όπως: Branding, Public Relations & Event Management, Communication Skills, Crisis Management και άλλα. Έχει εργαστεί για περισσότερο από 15 χρόνια στον τραπεζικό χώρο με έμφαση στην στρατηγική εταιρική επικοινωνία/marketing και την οργάνωση εκδηλώσεων.
  • Γιώργος Μπιτσάνης Ο κ. Γιώργος Μπιτσάνης είναι Εμπορικός Διευθυντής Δυτικής Ευρώπης των επαγγελματικών προϊόντων της L’Oreal. Ιδιαίτερα ταλαντούχος manager στην Διοίκηση Αλλαγών και στην Λήψη Αποφάσεων σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Καλλιεργώντας τον σεβασμό και την υπερηφάνεια στα στελέχη των πωλήσεων, άλλαξε την φιλοσοφία τους, μέσα από μία εκπαιδευτική διαδικασία που τους μετέτρεψε σε πραγματικούς ειδικούς επί των προϊόντων που αναλαμβάνουν και επιχειρηματικούς σύμβουλους των πελατών τους.
  • 1

Θεματικές Ενότητες

  • Γενικές Δεξιότητες και Γνώσεις

    • Ρόλος και καθήκοντα Executive Assistant  στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
    • Βασικές Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων
    • Βασικές Γνώσεις Οικονομικών
    • Κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς
  • Επαγγελματικές Δεξιότητες

    • Οργάνωση αποτελεσματικών συσκέψεων και συμβουλίων
    • Δημόσιες Σχέσεις - Διαχείριση Εκδηλώσεων - Οργάνωση ταξιδιών
    • Βασικές γνώσεις Οικονομικών
    • Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας
    • Διαχείριση και ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
    • Λήψη ορθολογικών αποφάσεων
  • Τεχνικές Δεξιότητες

    • MS Office Suite
    • Social Media
    • Business English
    • Χρήση εξοπλισμού γραμματείας
    • Λογισμικό γραμματείας
    • Οργάνωση Γραφείου
    • Εργαλεία ταξινόμησης και αρχειοθέτησης εγγράφων
  • Δεξιότητες Επικοινωνίας

    • Αποτελεσματική Διαπροσωπική Επικοινωνία & Φυσιογνωμική
    • Γραπτή επικοινωνία – Πρωτόκολλο αλληλογραφίας
    • Τηλεφωνική Επικοινωνία
    • Γλώσσα σώματος
    • Νευρογλωσσικός προγραμματισμός
    • Διαχείριση συγκρούσεων
    • Αρχές Ποιοτικής  Εξυπηρέτησης Πελατών
    • Αποτελεσματική Συνεργασία με το προσωπικό και τα στελέχη
  • Προσωπικές Δεξιότητες

    • Life Self Coaching
    • Διαχείριση χρόνου και επαγγελματικού στρες
    • Personal Branding
  • Πρακτική Άσκηση

    • Case Study: Τι ζητά ο σύγχρονος manager;
    • Μία (1) εβδομάδα πρακτικής άσκησης στον Όμιλο ΑΚΜΗ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την πολιτική προστασίας δεδομένων της ιστοσελίδας για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά