Ένα Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα στην Ανάπτυξη Ισχυρών Brands για Εξαγωγές

 

success branding

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ


Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την πολιτική προστασίας δεδομένων της ιστοσελίδας για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

  • Ένα καινοτόμο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης πάνω στη φιλοσοφία της ανάπτυξης επώνυμων προϊόντων και της διείσδυσης τους σε διεθνείς αγορές
  • Ένα διευρυμένο γνωστικό πεδίο από το χτίσιμο μίας διεθνούς “μπράντας" μέχρι τη χάραξη καινοτόμων στρατηγικών διεθνούς marketing
  • Ένα πρόγραμμα που δε πρέπει να χάσει κανένας επαγγελματίας του Brand Management και του International Marketing καθώς και start uppers του χώρου

 

Θεματικές Ενότητες

  • Σημασία και αξία του Branding
  • Προσανατολισμός στην επωνυμία (Brand Orientation)
  • Σχεδιασμός και χτίσιμο Brand
  • Brand Equity & Πιστότητα
  • Αποτίμηση Επωνυμίας (Brand)
  • Στόχευση και Επιλογή Διεθών Αγορών
  • Μέθοδοι Διείσδυσης και Στρατηγικές στις Διεθνείς Αγορές
  • Στρατηγικές Εξαγωγικού Marketing

Προσκεκλημένοι Ομιλητές - Εισηγητές

  • Καθ. Γεώργιος Αυλωνίτης
  • Καθ. Ιορδάνης Λαδόπουλος
  • Δρ. Τάσος Γαλανάκης, Αντιπρόεδρος, Lalizas Hellas
  • Ιωάννης Γεωργιάδης, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας, Yoleni's
  • Γιάννης Γούλιος, Αν.Γεν.Γραμματέας & Μέλος Δ.Σ. ΕΟΤ / Τ.Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος McCann Erickson
  • Ιωάννης Καμπούρης, Διευθύνων Σύμβουλος, ELAWON
  • Thomas Kunstmann, Διευθυντής Εξαγωγών, Ελληνικά Κελάρια Οίνων
  • Νικόλαος Μαρίου, Γ. Δ/ντής, Όμιλος ΣΙΔΕΝΟΡ
  • Βασίλης Μαστοράκης, Διευθυντής Marketing, Καρέλια Α.Ε.
  • Νότης Μεταξάς, Υποψήφιος Διδάκτωρ ΟΠΑ
  • Δρ. Λαμπρινή Πήχα, Διδάκτωρ ΟΠA

 

ΠεριεχόμεναΕισηγητές & ΟμιλητέςΗμ/μηνίεςΏρες
Σημασία και Αξία του Branding Γ. Αυλωνίτης 9/11 5-9 μ.μ.
Προσανατολισμός στο Brand & Απόδοση της Επιχείρησης Λ. Πήχα 10/11 10 π.μ.-2 μ.μ.
Πως Χτίζεται Επικοινωνιακά μια Ισχυρή Επωνυμία (Brand) Ι. Γούλιος 22/11 5-9 μ.μ.
Διαχείριση της Επωνυμίας (Brand) Ι. Kαμπούρης 23/11 5-7 μ.μ.
Αποτίμηση της Επωνυμίας (Brand) I Ν. Μεταξάς 23/11 7-9 μ.μ.
Αποτίμηση της Επωνυμίας (Brand) II Ν. Μεταξάς 30/11 5-7 μ.μ.
Branding & Εξαγωγές Ι. Γεωργιάδης 30/11 7-9 μ.μ.
Στόχευση & Επιλογή Διεθνών Αγορών Γ. Αυλωνίτης 1/12 10 π.μ.-2 μ.μ.
Στρατηγικές στις Διεθνείς Αγορές I T. Kunstmann 7/12 5-7 μ.μ.
Στρατηγικές στις Διεθνείς Αγορές II Β. Μαστοράκης 7/12 7-9 μ.μ.
Μέθοδοι Διείσδυσης στις Διεθνείς Αγορές Γ. Αυλωνίτης 8/12 10 π.μ.-2 μ.μ.
Στρατηγικές στις Διεθνείς Αγορές III Τ. Γαλανάκης 14/12 5-7 μ.μ.
Στρατηγικές στις Διεθνείς Αγορές IV Ν. Μαρίου 14/12

7-9 μ.μ.

Άμμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες* (εμείς θα γίνουμε πολύ καλύτεροι)  Ι. Λαδόπουλος 15/12 10 π.μ.-12 μ.μ.
Συμπεράσματα – Προτάσεις Επίλυση Προβλημάτων Συμμετεχόντων Γ. Αυλωνίτης 15/12 12-2 μ.μ.

*Αυτή ήταν η υπόσχεση που έδιναν χορεύοντας οι νέοι στην Αρχαία Σπάρτη, δηλαδή ότι θα γίνουν καλύτεροι των προκατόχων τους και θα παραδώσουν καλύτερη και την πατρίδα τους.

 

  • AKAΔΗΜΑΪΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ ΟΜΙΛΗΤΗΣ

    Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης

    Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης είναι Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Συνέβαλε καθοριστικά στην ίδρυση του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και διετέλεσε Ιδρυτικός Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Mάρκετινγκ και Επικοινωνία» (1998-2014), Επιστημονικός Υπεύθυνος του Τμήματος Στελεχών του ιδίου Προγράμματος, Ιδρυτικός Διευθυντής (2000-2016) του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (The Athens Laboratory of Research in Marketing - A.LA.R.M.) και Αν.Πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης του ΟΠΑ (2012-2016). Το 2017 διορίστηκε Επισκέπτης Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Strathclyde στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    Έχει διατελέσει Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy - EMAC) καθώς και πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI).
    Είναι εκλεγμένο Fellow του Chartered Institute of Marketing και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και από τους εμπνευστές της ίδρυσης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας είναι και εκλεγμένος Πρόεδρος. Έχει παρουσιάσει μια σειρά εργασιών σε Η.Π.Α., Καναδά, Αυστραλία, Ασία και Ευρώπη και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 200 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο. Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωριστεί διεθνώς, καθώς σύμφωνα με το Google Scholar έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 5.000 αναφορές με δείκτη h-index 33 εντάσσοντάς τον στους καθηγητές Μάρκετινγκ εγνωσμένου παγκόσμιου κύρους ενώ έχει τιμηθεί με βραβεία καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας. Έχει διατελέσει Σύμβουλος σε θέματα Στρατηγικού Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε κορυφαίες επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

  • 1

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την πολιτική προστασίας δεδομένων της ιστοσελίδας για να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά