ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΝΕΥΡΟΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

 

 

neurosales1

Το πρώτο Καινοτόμο και Ολοκληρωμένο Σεμινάριο στη φιλοσοφία των Πωλήσεων και των Διαπραγματεύσεων  σχεδιασμένο σύμφωνα με τη σύγχρονη Επιστήμη των Νευροπωλήσεων.

Οι προκλήσεις της σημερινής αγοράς απαιτούν  γνώσεις και δεξιότητες στις πωλήσεις που η εμπειρία και το ‘ταλέντο’ δεν είναι ικανά χαρακτηριστικά για την επίτευξη των στόχων. Η πώληση σήμερα έχει γίνει επιστήμη.

Όλοι όσοι ασχολούνται με πωλήσεις και γίνονται διαπραγματευτές,  πρέπει να συνδυάζουν  πολύπλευρες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες  για να ενδυναμώσουν  την αποτελεσματικότητα και το κύρος τους στην αγορά. Χρειάζονται μοντέρνες επιχειρησιακές γνώσεις, πειστικές επικοινωνιακές ικανότητες και ανεπτυγμένες ανθρώπινες δεξιότητες.                  

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: Πωλητές,  Διευθυντές Πωλήσεων, Account Managers,  Περιφερικούς  Προϊσταμένους , Επιθεωρητές  Πωλήσεων,  Ιατρικούς επισκέπτες,  Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Ελεύθερους Επαγγελματίες και σε όσους θέλουν να σταδιοδρομήσουν στον πιο νευραλγικό και καλά αμειβόμενο τομέα των σύγχρονων επιχειρήσεων.

Οι πωλήσεις είναι το πιο μεγάλο στοίχημα για κάθε επιχείρηση και επαγγελματία.
Οι πωλητές αναδεικνύονται σήμερα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κάθε εταιρείας. Πάρτε μέρος!

Διάρκεια σεμιναρίου: 64 ώρες

Άμεση έναρξη τμημάτων!



ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ


Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

  • Δημήτρης Βέργας

    Με σπουδές Master in Total Quality Management, European Master’s Programme in Total Quality Management στο Πανεπιστήµιο Πειραιώς & Aarhus Business School (Δανία) & Τµήµα Διοίκησης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων. Ειδίκευση Μάρκετινγκ και Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (Πτυχίο Πανεπιστηµίου Πειραιώς).

    Με Πιστοποιήσεις στα συστήματα ποιότητας ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001, BS 7799  & EFQM model.

    Σήμερα είναι Διευθύνων Σύµβουλος AG ADVENT AE, Ιδρυτικό µέλος και Διευθυντής Ανάπτυξης στο Ελληνικό Ινστιτούτου Πωλήσεων και Διαπραγµατεύσεων & Επιστηµονικός συνεργάτης του Εκπαιδευτικού Κέντρου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.

    Εχει διατελέσει Υπ. Έργου στον σχεδιασµό και ανάπτυξη συστηµάτων ποιότητας κατά ISO σε περισσότερες απο 300 επιχειρήσεις µεταξύ των οποίων και ενδεικτικά αναφέρονται: Alpha Bank, WinBank (Τραπεζα Πειραιώς), Εγνατία Τράπεζα, Λαϊκή Τράπεζα (νυν Marfin Bank), ΔΕΣΦΑ, ΚOSMOCAR (Audi & VW), Citroen Hellas, Mercedes Benz Hellas, ΒΙΑΜΑΡ (Skoda), Ναυπηγεία Ελευσίνας, Ναυπηγεία Σϋρου, Όµιλος Σαρακάκης, Σ.Κ Παζαρόπουλος, AutoNet, Πολυκλινική Ολυµπιακού χωριού, ΚΑΤ, Όµιλος Euromedica, Κυανός Σταυρός,Νοσοκοµείο Παπαγεωργίου (Θεσσαλονίκη), Cretan Malia Park, Grecotel, Agapi Beach, Elounda Sun, Lefkoniko Beach, ΕΜΠ, Πανεπιστήµιο Πειραιώς, Μπήτρος, Θωραξ, Καλπίνης-Σίµος , Ευρωπαϊκή Πίστη Ασφαλιστική εταιρεία, Forthnet, ITE, Motor Press Hellas, κ.α

    Ως εκπαιδευτής του IRCA έχει εκπαιδεύσει περισσότερους απο 200 επιθεωρητές συστηµάτων ποιότητας. Έχει εκπαιδευτεί απο την Pallandium στην µεθοδολογία Balanced Scorecard και είναι εκπαιδευτής του Buffin International. Επίσης έχει σχεδιάσει και αναπτύξει την σειρά εφαρµογών ISOPRO για ηλεκτρονικά συστήµατα ποιότητας (paperless quality systems) καθώς και πληθώρα άλλων εφαρµογών. Είναι εγκεκριµένος Apple Developer και έχει σχεδιάσει και αναπτύξει εφαρµογές οι οποίες πωλούνται µέσω του ηλεκτρονικού καταστήµατος της Apple Inc. σε ολόκληρο τον κόσµο όπως το mobile Doctor, το COM2COM CRM, το Gift Observatory κ.α.

    Σχεδιάζει και αναπτύσσει εταιρικές εφαρµογές που λειτουργούν και µέσω κινητών συσκευών όπως iPad, iPhone, iPod και άλλες ταµπλέτες µε λειτουργικό Windows.

  • Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου

    Με σπουδές στον Καναδά:

    • Bachelor of Commerce (first class Honors in Marketing)
    • Bachelor in Economics (first class Honors in Applied Economics)
    • M.B.A in Marketing (with distinction)

    Έχει εργαστεί στον Καναδά, στις Η.Π.Α και στην Ελλάδα, σε πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρείες: Διευθυντής Marketing, Πωλήσεων, Εμπορικός και Γενικός Διευθυντής. Έχει σχεδιάσει και επιτυχώς εκτελέσει δεκάδες προγράμματα Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Επικοινωνίας. Είναι συντονιστής και εισηγητής προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων με περισσότερες από 35 χιλιάδες ώρες σεμιναρίων/εισηγήσεων. Είναι Πιστοποιημένος εισηγητής Ενηλίκων. Διδάσκει Μάρκετινγκ, Διαπραγματεύσεις και Πωλήσεις στο μεταπτυχιακού επιπέδου πρόγραμμα CSAP του Κέντρου Ερευνών του πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι 24 χρόνια εισηγητής του Ελληνοαμερικάνικου Κολλεγίου Αθηνών σε μαθήματα επικοινωνίας, μάρκετινγκ, πωλήσεων και στρατηγικού σχεδιασμού. Έχει εκπαιδεύσει, σε εκατοντάδες σεμινάρια, περισσότερα από 25.000 στελέχη πολυεθνικών και Ελληνικών εταιρειών στη Γερμανία, στη Δανία, στην Πολωνία, στη Ρουμανία, στην Κύπρο, στον Καναδά, στις Η.Π.Α και στην Ελλάδα σε θέματα Μάρκετινγκ, Στρατηγικού σχεδιασμού, Πωλήσεων, Επικοινωνίας, Εξυπηρέτησης και Διαπραγματεύσεις. Έχει προσκληθεί ως Guestspeaker σε Δεκάδες Κλαδικά και Εταιρικά συνέδρια.

    Ειδικεύεται σε θέματα της ‘Πρώτης Γραμμής’:

    • Πωλήσεις (Β2Β, τεχνικές & διοίκηση)
    • Μάρκετινγκ & Στρατηγικός Σχεδιασμός
    • Διαπραγματεύσεις Πωλήσεων
    • Εξυπηρέτηση & Επικοινωνία
    • Εξύψωση Ηθικού πωλητών/li>

    Είναι μέλος των: 

    • American Marketing Association
    • Society of Sales Management
    • MarketingProfs
    • Association of Consumer Research
    • American Institute of Mediation
    • Harvard Negotiation Project
  • 1

Θεματικές Ενότητες

  • ΑΡΧΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

    • Λειτουργίες διεύθυνσης marketing και διεύθυνσης πωλήσεων
    • Σχέσης μεταξύ πωλήσεων και Marketing
    • Τμηματοποίηση της αγοράς
    • Στρατηγικές marketing και Πωλήσεων
    • Θέματα και έννοιες του Βιομηχανικού Marketing
    • Στρατηγικός σχεδιασμός βιομηχανικής αγοράς
    • Βιομηχανική πώληση
  • ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

    • Αρχές και Κανόνες αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών/καταναλωτών
    • Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά
    • Τρόποι λήψης των αποφάσεων αγοράς
    • Ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς οργανισμών
  • ΑΝΑΓΚΕΣ & ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

    • Έννοια 'Ανάγκες και προσδοκίες πελατών'
    • Μέθοδοι προσδιορισμού και μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών
    • Μεθοδολογία ServQual
    • Μέθοδοι προσδιορισμού των αναγκών και προσδοκιών των πελατών/καταναλωτών
    • Διαστάσεις ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων
    • Κύκλος εξυπηρέτησης (service cycle)
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

    • Διαδικασίες λήψης απόφασης αγοράς
    • Συστήματα και τεχνικές αγορών και προμηθειών
    • Κέντρα αγοραστικής απόφασης (buying centre)
    • Ο λήπτης αποφάσεων αγοράς (decision maker)
  • ΕΠΑΦΕΣ & ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ

    • Μεθοδολογίες Προγραμματισμού Επισκέψεων
    • Μέθοδοι κλεισίματος ραντεβού
    • Αρχές αποτελεσματικής προετοιμασίας επίσκεψης σε πελάτες
    • Οργάνωση και τήρηση αρχείου επισκέψεων
  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ & FOLLOW UP

    • Προετοιμασία προσφορών και προτάσεων συνεργασίας
    • Αποτελεσματική συγγραφή προσφορών
    • Μέθοδοι, είδη και επικοινωνία των follow ups
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ & ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

    • Αρχές και μέθοδοι προετοιμασίας και διενέργειας παρουσιάσεων
    • Αποτελεσματική επίδειξη προϊόντων
    • Αποτελεσματική δοκιμή προϊόντων και υπηρεσιών
    • Τεχνικές παρουσίασης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
    • Χρήση οπτικοακουστικών μέσων
    • Αρχές αποτελεσματικής παροχής δώρων και εκπτώσεων
    • Τηλε-πωλήσεις (Telesales), τηλεφωνικές πωλήσεις
    • Μέθοδοι για On-line πωλήσεις
  • ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΡΟΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

    • Υποδοχή-Καλωσόρισμα
    • Διάγνωση Αναγκών
    • Πρόταση προϊόντων/Υπηρεσιών
    • Προτάσεις & αριθμός προϊόντων που πρέπει να παρουσιάζονται
    • Οφέλη vs Χαρακτηριστικών
  • ΝΕΥΡΟΠΩΛΗΣΕΙΣ

    • Η Νευροεπιστήμη στις πωλήσεις
    • Οι αρχές των Νευροπωλήσεων
    • Η βιολογία της Κατανάλωσης- Γιατί αγοράζουν οι πελάτες
    • Οι Κατοπτρικοί Νευρώνες στις πωλήσεις :μετάδοση της διάθεσης, της πρόθεσης και του ρυθμού κίνησης
    • Τα κέντρα και οι μηχανισμοί υποκίνησης του εγκέφαλου
    • Πουλώντας με ΟΛΕΣ τις αισθήσεις
    • Τιμή: μια υπερτιμημένη παράμετρος
    • Πουλώντας ‘ακριβά’ προϊόντα
    • Πουλώντας σε γυναίκες vs σε άνδρες
    • Συμπληρωματική και Διασταυρωμένη Πώληση: πως προτείνουμε περισσότερα, ακριβότερακαι πακέτα προϊόντων / υπηρεσιών
    • Η πώληση της 'επόμενης φοράς'
    • Πακέτο Προϊόντων
  • ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ & ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

    • Διαδικασίες και τεχνικές 'Κλεισίματος ' της πώλησης
    • Λήψη και διαχείριση παραγγελιών
    • Διαδικασίες διαχείρισης παραδόσεων
    • Γνώση ορισμών και αρχών Συμφωνιών Επιπέδου Εξυπηρέτησης (Service Level Agreements)
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ

    • Κατανόηση της έννοιας After Sales Service
    • Τεχνικές διατήρησης επαφών και μετά την πώληση
    • Υποσχέσεις και δεσμεύσεις σε πελάτες
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

    • Συστήματα διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relatioship Management)
    • Στρατηγικές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (νέοι πελάτες, επαναλαμβανόμενοι, πιστοί, διαφημιστές)
    • Τακτικές πιστότητας πελατών (royalty Programs)
    • Προγράμματα ανταμοιβών πελατών (customer bonus systems)
  • ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

    • Πηγές αναζήτησης πληροφόρησης για δυνητικούς και υποψήφιους πελάτες
    • Μέθοδοι και εργαλεία τήρησης αρχείου με πληροφορίες πελατών
    • Μέθοδοι στοχοποίηση δυνητικών πελατών
    • Τεχνικές αναζήτησης πελατών με συστάσεις και χωρίς συστάσεις
    • Κατανόηση των εννοιών του κύκλου αδημονίας των πωλήσεων και του κύκλου πωλήσεων
  • ΣΥΝΕΔΡΙΑ - ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΕΞΑΓΩΓΕΣ

    • Προετοιμασία εκθέσεων και συνεδρίων πωλήσεων
    • Αρχές οργάνωσης και συμμετοχής σε εκθέσεις και συνέδρια
    • Μέθοδοι αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας συμμετοχής σε εκθέσεις και συνέδρια
    • Στρατηγικά, οργανωτικά και οικονομικά θέματα εξαγωγικών πωλήσεων
    • Έρευνα, αξιολόγηση και στόχευση ευκαιριών
    • Τύποι συνεργασιών
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

    • Αρχές οργάνωσης δικτύων πωλήσεων
    • Συστήματα ανταμοιβής και υποκίνησης δικτύου πωλήσεων
    • Γνώση ανάλυσης δυναμικότητας νέων δικτύων και αγορών
  • ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ & ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

    • Μέθοδοι στοχοθεσίας πωλήσεων
    • Δείκτες που χρησιμοποιούνται στις πωλήσεις
    • Οικονομικές γνώσεις πωλήσεων (Νεκρό σημείο, Μικτό και καθαρό περιθώριο κέρδους)
    • Ανάλυση διασταυρούμενων πωλήσεων
  • ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

    • Χρήση δικτύων κοινωνικής δικτύωσης
    • Μέθοδοι ανάπτυξης και επέκτασης των πωλήσεων μέσω των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης
  • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

    • Μέθοδοι και τεχνικές διαχείρισης 'δύσκολων' πελατών
    • Κατανόηση της έννοιας της αυταπάτης στις ανθρώπινες σχέσεις
  • ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

    • Η έννοια, η διαδρομή και τα στοιχεία της πωλησιακής Διαπραγμάτευσης
    • Τα Στάδια και ο “Σκληρός Πυρήνας” της
    • Σημείο “Αντίστασης”, “Κόκκινος Διακόπτης “ και “Αγκυροβόλια” στις πωλήσεις
    • Τεχνικές και Τακτικές για άμυνα και κατοχύρωση στόχων συμφέρουσας συμφωνίας
    • Διαπραγμάτευση Τιμής: τακτικές, ελιγμοί, λάθη, μύθοι, παγίδες και “βρώμικα κόλπα”.
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

    • Αρχές ορθής επικοινωνίας στις πωλήσεις
    • Η τέχνη των ερωτήσεων: είδη και χρόνο-διαχείριση
    • Κατανόηση της έννοια της ενεργητικής ακοής
    • Υπερθετικές εκφράσεις
    • Μηνύματα κοινωνικής επιρροής
    • Μηνύματα ενίσχυσης της αγοράς
    • Έκφραση προσωπικών απόψεων
    • Χρήση ενισχυτικών μηνυμάτων
    • Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις
    • Η πειθώ στις πωλήσεις

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα
Παρακαλούμε συμπληρώστε το όνομά σας

Επώνυμο
Παρακαλούμε συμπληρώστε το επώνυμό σας

Κινητό
Παρακαλούμε συμπληρώστε το κινητό σας

E-mail

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Ο ιστότοπος mitropolitikostudies.edu.gr χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο mitropolitikostudies.edu.gr συμφωνείτε με την χρήση των cookies, όπως αυτή περιγράφεται στους όρους χρήσης.